Bannepakke 1
Udvid dine multiplayer-oplevelser i Lost Planet 3 med to ekstra banerI Octagon kæmper NEVEC og Snow Pirates om kontrollen med en underjordisk militærbase. NEVEC må forhindre Snow Pirates i at sabotere den hemmelige Akrid-test, der udføres i beboelsesrummene. Parterne kæmper på nært hold for at opnå kontrol under dødbringende forhold.I Spire kæmper NEVEC og Snow Pirates om herredømmet på en strategisk nøgleposition langt over jorden. Indtag hvert kontrolpunkt for at opnå overherredømmet. Vital Suits er afgørende i dette store, åbne område. Brug dem til at få magten over det andet hold, og kæmp mod modstanderholdenes Vital Suits i episke slag.