Bane: Impact Dark
Et nedstyrtet Condor-fartøj brænder i natten og kaster et mørkt skær over byen. Den dårlige sigtbarhed på banen sørger for, at kampene udspiller sig på nært hold og kræver effektivt samarbejde.