Bane: Diner
Engang udgjorde denne rasteplads en tiltr�ngt lomme med civilisation ude midt i den enorme �rken. Cafeteriaet Major Burger danner rammer om en n�rkampsarena i flere etager, som giver mulighed for at p�virke kampen udenfor.