Bane: Clocktower
Sværmens ankomst til det glemte bycenter forvandlede den engang så prægtige plads til en total ruin. Den hurtigste vej til kampen er under klokketårnet, men det hævede rådhus udgør en effektiv position for snigskytter, der vil sikre sig kontrol over banen.