Backwoods Bangers Car Pack
Udvid World of Wreckfest med 3 unikke køretøjer! Outlaw: Denne Hot Rod fra 1930erne kombinereramerikansk muskelkraft med manøvredygtighed som en ægte allrounder! Hornet: Denne Euro Coupé fra 1980erne klarer sig godt mod de amerikanske muskelbiler, og den er et oplagt valg selv til derbyer! Honey Pot: Sørg for at sidde solidt i sædet, når den vælter! Denne DLC-pakke er også inkluderet i Season Pass.