Back to School DLC
Rygter, der længe har været glemt, om børn, der forsvinder i den forladte skolebygning, er begyndt at dukke op igen, men den eneste, der stadig er der, er den gnavne gamle vicevært og hans skræmmende vagthunde! Han skjuler helt sikkert noget, og det er op til dig at efterforske det. Men vær forsigtig ... at bryde ind på skolen er ikke let, og viceværten kan ikke lide ubudne gæster! Denne DLC er også tilgængelig som en del af Deluxe Edition-indholdet i Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.