Atomic Heart - Digital Artbook
Atomic Hearts Digital Artbook indgår også i Ultimate-udgaven. Dyk ned i Atomic Hearts medrivende og forskruede verden, og gå bag kulisserne med denne eksklusive digitale illustrationsbog. Oplev unikt materiale som tidlige skitser, konceptbilleder, 3D-modeller og eksklusive motion capture-fotos – alt sammen med indsigtsfulde kommentarer fra udviklerne. Få mere at vide om Atomic Hearts farverige figurer, robotter og væsner. Se spillets velkendte områder udvikle sig fra deres oprindelse på papiret til de storslåede digitale omgivelser, du møder i spillet. Gå på opdagelse i den kreative proces bag spillet, og dyk ned i alt fra dødsanimationer til menuikoner.