Atom
Download og spil som Atom – Fysikvidunderet Ryan Choi tog Atomets kappe på sig, da hans mentor – den oprindelige Atom – Ray Palmer forsvandt på mystisk vis. Nu bevæbnet med kvantekrympende teknologi vil Ryan bruge kvante-bio-bæltets subatomiske kraft til at finde sin fortabte ven og føre kampen for retfærdighed videre.