Atlantis
For at spille denne indholdstype, skal din figur være niveau 30 og have en minimum kamp-rating på 241. Undervanskongeriget Atlantis kalder! Slut dig til Aquaman, Mera og Ocean Master i kampen om tronen mod den atlantiske tronraner, Corum Rath. Svøm ned til bunden af havet og se dybets rædsler i øjnene! Atlantis giver permanent adgang til Atlantis' åbne verden med daglige og ugentlige missioner, en 1-spiller-Solo, en 4-spiller-Alert og to 8-spillere-Raids i normal- og elite-tilstand-versioner! Optjen nye bedrifter, opdag nye samlinger og kæmp for nyt højniveaus-udstyr inspireret af Corum Rath! Gratis adgang til Atlantis for medlemmer.