Atelier Yumia - Additional Hair Color Set
Skab forandring med en ny hårfarve. Fem hårfarveændringer for Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina og Lenja (Flammis ild skifter farve). Der er fem forskellige farver for hver figur. Indhold: - Palette Change "White Lily" - Palette Change "Sun Gold" - Palette Change "Wine Red" - Palette Change "Deep Blue" - Palette Change "Forest Green" Bemærk: Hårfarveændringer er tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placeret (de relevante figurer skal også være en del af din gruppe). Dette er inkluderet som bonusindhold i "Atelier Yumia Season Pass". Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.