ASTRONEER: Megatech - Deluxe Cosmetic Pack
Få det fedeste udstyr til denne Megatech DLC med det fulde kosmetiske sæt! Tag på en nostalgisk rejse tilbage til dengang, hvor gadgets havde et semitransparant farverigt ydre, så man kunne se, hvad der foregik inden i – perfekt til teknologientusiaster. Dette eksklusive sæt indeholder: - Jewel Case Palette - En-Ambered Visor - Gear Shift Mask (med roterende gear!)