Astro Miner: Caves DLC
Med denne DLC låser du op for: - 12 bonus‑undergrundsminer, hvor du kan finde masser af ekstra guldmønter til at købe power‑ups eller skins meget tidligere! - det nye køretøj Flyvende Båd - det nye køretøj UFO Drag på en rejse til forskellige miner, saml en masse kontanter, og prøv at køre de nye køretøjer!