Spil efter behov-versionen understøtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk, portugisisk. Nordamerika i det 18. århundrede. Midt i den fransk-indianske krigs kaos spiller du Shay Patrick Cormac, et frygtløst, ungt medlem af snigmordernes broderskab. Efter en mission, der gik galt på tragiske vis, vender Shay ryggen til snigmorderne, som til gengæld prøver at dræbe ham. Shay er forrådt og vil tage hævn ved at udslette de, der vendte kniven mod ham, og i sidste ende blive den mest frygtede jæger i snigmordernes historie.● Bliv en frygtløs snigmorder, opslugt af ønsket om at udslette snigmordernes broderskab fra Amerika ● Trods ishavets farve om bord på skibet Morrigan ● Udforsk Amerika, fra New York til River Valley og det nordlige Atlanterhavs høje bølger.