Assassin Supremacy-pakke
Udvid din Vault-jagende oplevelse med en frisk ny stil! Denne pakke indeholder Infern0-hovedet og A Cleansing Fire-overfladen til Assassin – hold øje med dem i menuen Character customization! Dette indhold er ikke inkluderet i Season Pass.