Artifex Mundi First Encounter Bundle
Oplev Artifex Mundis spil med dette fine udvalg af forskellige genrer! Begiv dig ind i magiske skove fyldt med fortryllede ruiner, mysterier og magiske dyr. Find djævlen Borutas skjulte rige, og mød andre af de berygtede væsner fra den slaviske mytologi. Gå ind i den forskruede verden på den anden side af spejlet i tivoliet for at redde en ung kvinde fra en grusom skæbne.