Artifex-bilpakke
Artifex: Fighter Jet Fusions Artifex er næste generation af kampkøretøjer i GRIP, og en ny producent er nu med i ræset! Med inspiration fra kampdygtige rumskibe er disse stjålne og genskabte køretøjer blevet genopbygget og formet til de perfekte kampracere! GRIP Artifex-bilpakken indeholder tre forskellige køretøjer i tre forskellige klasser. I tankklassen er Artifex Titan, i aggressionsklassen er Artifex Fury, og i fartklassen er Artifex Atom. Hver af dem har særlige styrker og svagheder, der er perfekt balanceret til GRIPs felt af hurtige og dødbringende svævende og hjuldrevne biler.