Armello - Vilde River Helteudseende
Den bedste af Slørets spejdere véd, at man kun kan besejre vildnisset ved at blive en del af det. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!