Armello - Usurpers
Tag del i kampen om Armellos trone med fire nye spilbare helte og fire nye ringe – én for hver klan! NYE HELTE Elyssia, Tunnellernes Beskytterinde En mesterbygger som er kendt for altid at gøre arbejdet færdigt. Sargon, Dødens Spåmand Uhyret som handler med hemmeligheder fra hinsides. Magna den Ubøjede Leder af ulveklanens mest iltre krigere. Urokkelig. Ghor fra Vildnisset En simpel bjørn med en kraftig tilknytning til skovene. NYE RINGE Tanzanit, regnbuekvarts, rubellit, akvamarin.