Armello - Røverklanen
Kæmp for hæder og ære som den berygtede Røverklan i Armellos første klanpakke. Spilpakken Røverklanen indeholder fire nye spilbare helte, over 50 unikke opgaver for røvere, røverterninger, en ny røver-klanring og mange andre dejlige ting! NYE HELTE Scarlet, Røverkongen Denne ræv er den fødte leder. Charme, vid og nådesløs målrettethed. Twiss, Listepoten Det lille egern er den mægtigste tyv i Armello. Sylas, Sjælefiskeren En odder som kun tænker på hævn. Han lever for at dræbe. Horace, Stålets Digter En aldrende ridder for dygtig til at dø, en grævling for loyal til at trække sig tilbage. NYE OPGAVER Skriv din egen episke historie om røverlivet med over 50 nye opgaver kun for røverklanen! NYE TERNINGER Slå med stil med de kunstfærdige røverterninger. NY RING Den berygtede Serendibit-ring som kun er tilgængelig for røvere! NY AMULET Kan ikke bruges til noget, bortset fra røverpral. GUPPY KORT-SKIN Tag den mest uheldige væbner i Armello med på din færd mod tronen!