Armello - Krigsherre Brun Helteudseende
Bjørneklanen omtaler Bruns landflygtighed, men kun få tør nævne hvilken titan klanens forræderi gjorde ham til. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!