Armello - Drageklanen
Vær med i den lumske klan af skælklædte helte som kæmper for deres fødselsret, Armellos trone. Drageklanen, den anden klanpakke til Armello, indeholder fire nye spilbare helte, et nyt opgavesystem for dragerne, drageterninger, seks nye signetringe og en ny amulet! NYE HELTE Volodar, Lindormens Stemme En selvudnævnt profet som kan påvirke alles tanker. Oxana, Vogteren Et medlem af elitekorpset Vogterne som er det perfekte våben mod Vildnisset. Agniya, Den Genopstandne Denne kriger er nok det ældste væsen i Armello, og hun har aldrig brudt sin ed til Lindormen. Nazar, Den Gale En illusionist som tjener Lindormen og er lige så snu som han er paranoid. PIKTOGRAFISK OPGAVESYSTEM Fortsæt dragernes pilgrimsfærd tilbage til Armello, og rist nye historier i stenen. NYE TERNINGER Vis din loyalitet mod drageklanen med Dragens terninger. NYE RINGE Udforsk kompleks strategi med seks nye ringe som er særlige for Drageklanen. NY AMULET Med Ruinamuletten i din samling kan alle helte blive Armellos næste skurk.