Arcade Paradise - Penguin Push DLC
Hvalrosser invaderer pingvinernes hjem! Vralt og hop rundt om fjenderne, og brug blokader og platforme til at standse indtrængerne! Men pas på fugle, koldt vand og vrede hvalrosser – der er intet så farligt som en forsmået hvalros. Penguin Push er et hurtigt og hektisk action-platformspil som sætter din snuhed, dine reflekser og dit mod på prøve. For op til to spillere med globale hiscorelister.