Aquapark io: Movie Stars DLC
Med denne DLC låser du op for: - Hollywood Cup-kortet - Pirat-abeskind - Superhelt-hundeskind - Cowboy-skin - Skind til piratdreng - Piratpige-skin - Klovn-skind - Sort panter-skind - Skind af kinesisk panda Glid, hop, flyv og bliv den hurtigste filmstjerne!