APFTU
En forgrenet historie som foregår i en døende bys sidste 21 dage. Hvert valg du træffer påvirker dine omgivelser og byens skæbne. Men tiden står ikke stille – og byen fortsætter med eller uden dig. Tal med alle, fra skumle politikere til kæderygende anarkistbørn. Arbejd som handelsmand, omgås andre, udforsk byen på egen hånd og indgå i byens hierarki. A Place for the Unwilling er en narrativ oplevelse som kombinerer dybde i historien med et særpræget udgangspunkt – serveret med et stænk af Lovecraft i en farverig verden inspireret af Charles Dickens og ildevarslende mareridt.