ANPAN-karakterpakke
En virkelighedsnær figur dykker ned i 3-mod-3 FreeStyle-verdenen! Mød den særlige kendis, ANPAN! Denne pakke indeholder: - Figur - ANPAN - ANPAN Growth Box Ticket x5 *Hvis pakken er købt, kan den ikke refunderes, da den indeholder engangs-/brugsgenstande i spillet, der ikke kan hentes. *Ved køb går pakken til beskedboksen. *Hvis du ejer ANPAN, byttes ANPAN til et bestemt antal point. *ANPAN er en begrænset figur, der er ekskluderet fra figurpasfordelen. *Denne pakke kan blive solgt i samme eller et andet format i fremtiden.