Anno 1800 Eldritch Pack
Fusk med mørke, og føj et drys mystik til dine byer med Anno 1800 Eldritch Pack, der indeholder gotiske ornamenter og victorianske skins. - Træd ind i en verden fyldt med mysticisme, og byg en by, der ændrer sig efter mørkets frembrud for en hjemsøgende oplevelse. - De nye gotiske skins giver en tidløs elegance og et strejf af noget ildevarslende til dine hospitaler og huse. - Tilføj en snert af det overnaturlige ved at lade truende gargoyler og levende statuer holde et øje med dine gader. - Udsmyk dine byer med krogede træer, og brug det smarte, nye hegnsystem til at adskille dine fortryllede distrikter.