Anno 1800: Amusements Pack
Amusements Pack giver dig 16 nye, flotte pyntegenstande, så du kan føje nye attraktioner til din drømme-ø:- Imponér gæsterne med en rablende rutsjebane – den største pyntegenstand i Annos historie! - Pust liv i byens skyline med et smukt pariserhjul. - Bring glæde til øen med klassiske attraktioner, f.eks. en styrkeprøve eller fotovæg. - Giv forlystelsesparken personlighed med ballonsælgere, portrætmalere eller lirekassespillere.