Anna´s Quest
Drager, hekse, trolde ... Ingen kan stoppe Anna. Hun klarer sig med sin telekinese, uortodokse brug af torturredskaber, gode sans for at improvisere og hjælpen fra en lyssky ræv. Hun færdes blandt de døde, lukker for ølforsyningen til de lokale kroer og får ældre damer bag lås og slå ... Verden i forfatteren Dane Krams' debut er ikke så nuttet, som det lader til, som spil. Men Anna er faktisk temmelig rar – eller er hun? Det hele starter med befrielsen af en talende bamse ... Anna's Quest udspiller sig i et håndtegnet, grumt eventyr med en god portion selvironi.