Anime Pack
Endelig kan fantasien om østens kulturelle lykke blive til virkelighed for dig! Få hår, der trodser vindens kraft! Skær mange onde skabninger i stykker med Braver-sværdet! Kaiju-XL gør kål på fjender med fart og indsigt. Udklædningstøjet gør også enhver Street of 3 Holy Man til et vidunder at skue!