Aniimo
Aniimo er et gratis, næstegenerations åben verden-RPG, hvor du kan fange væsner. På det enorme kontinent Idyll møder du utallige unikke væsner kendt som Aniimo. Bruge Twine og oplev denne verdens skønhed fra et helt nyt perspektiv og med nye evner. Du kan også rejse til en metropol, der svæver på himlen, hvor du møder andre Pathfinders, deler historier og deltager i spændende konkurrencekampe. Vælg din Aniimo, og begiv dig ud på en episk rejse – en rejse fuld af udforskning, opdagelse og eventyr! Grib enhver chance for at fange og samle Aniimo, så mange du ønsker! Når du begiver dig ud på et eventyr i Idyll, kan alle du møder blive din ledsager! Fang Aniimo med Aniipods, sæt fælder og planlæg din fangst perfekt - nyd spændingen og usikkerheden i hvert øjeblik! Unikke Aniimo vil dukke op afhængigt af miljøet, vejret, fænomenerne og tidspunktet på dagen. De fleste Aniimo kan udvikle sig, hvilket gør det endnu mere spændende at samle og opdage Aniimo. Brug Twine med Aniimo for at føle verden, som de gør På din eventyrrejse kan du bruge Twine sammen med Aniimo og i bund og grund blive til en hvilken som helst Aniimo, du har indsamlet. Brug Aniimoens evner til at løse gåder, vinde kampe og overvinde udfordringer! Brug Twine med Aniimo og se verden fra et helt nyt perspektiv. Hop ind i eventyret og nyd at udforske en omfattende åben verden Kontinentet Idyll er vidtstrakt og fyldt med skønhed og de perfekte omgivelser til at fange, at bruge Twine, til at finde svar og for Aniimo at nå deres fulde potentiale. Du kan udfordre, løbe om kap med, opdage... fordybende udforskning sikrer, at hvert trin på rejsen er engagerende. Uanset om du glider, dykker, graver... kan du sætte din fod hvor som helst. Deltag i spændende udfordringer i realtid med Aniimo I Aniimos enorme verden er enhver udfordring i realtid fuld af ukendte begivenheder og overraskelser. PvEvP-tilstanden "Egg Heist" giver dig mulighed for at slutte dig til et 3-spillerhold når som helst for at deltage i eftersøgninger og kampe i realtid på de forsvundne øer. Uanset om du spiller solo, multispiller, eventyrer, kæmper eller blot ønsker at blive stærkere hurtigt, er hver udfordring her ægte og øjeblikkelig! Nyd camping og roadtrips med dine venner Hver Pathfinder ejer nu en personlig autocamper på det enorme kontinent Idyll, parkeret på en campingplads i denne åbne verden, hvor de kan mødes og interagere med andre spillere. Når du vender tilbage til Homeland med din autocamper, kan du plante afgrøder, bygge dekorationer og frit indrette dit rum med Aniimo for at forvandle hele Homeland til et varmt, sjovt og interaktivt, fordybende paradis.