E-Home Entertainment Development Co., LtdSkydespil
Oplev to klassiske skydespil med en utrolig pris! AngerForce Metacritic Score- 80! AngerForce: Reloaded er et actionfyldt lodret rullende shoot'em up-spil, der hylder klassikerne i 90's arkader. Denne høje oktan-oplevelse er sat på baggrund af en menneskelig verden fra det 19. århundrede, der har set udbruddet af et robotoprør. AlienCruise er et uafhængigt skydespil til sidescroller. Dens baggrund er sat i den overskuelige fremtid, når hovedpersonen står over for en overlevelseskrise på grund af forringelse af Jordens naturlige miljø. På dette tidspunkt opdager nogle videnskabsmænd eksistensen af ​​andre planeter uden for deres egen galakse med andre typer liv på dem, som meget sandsynligt er egnede til mennesker. De uddannede derfor en gruppe elite rumastronauter til at se efter chancer for at forlænge livet i det ydre rum og redde deres hjem. Disse veluddannede rumkrigere er nødt til at køre rumfartøjer for at udforske og finde en planet der er egnet til menneskeliv. I det ukendte rum venter uden hidtil usete store udfordringer dem.