Ancient Britain
I DLC-pakken Ancient Britain kan du udforske britiske ruiner, mens du slår græs omkring dem i ro og mag. Opdag fire nye steder: The Royal Stones En besynderlig plads med to stencirkler. Deres historiske betydning er omdiskuteret, men én ting er sikker: Her skal der slås græs! Brug alt dit udstyr og de nye græstrimmere til omhyggeligt at forskønne de gamle ruiner. Druid Tor Disse urgamle megalitter ligger hengemt i en stille dal og er glemt af den moderne verden. Gør dit bedste for at vække stedet til live! The Ancient Aurochs En af Storbritanniens ældste kroer. De charmerende omgivelser er som skabt til græsslåning. Aurochs Hill Et fascinerende område med kunst fra bronzealderen. Maleriet befinder sig på en stejl bakke og er omgivet af et detaljereret mønster, så det bliver din største udfordring hidtil. Husk at bevæge dig langsomt, for du får en stor bøde, hvis du ødelægger dette historiske område.