Amnesia: Collection
Amnesia: The Dark Descent lader dig spille som Daniel, der vågner på et øde slot og næsten intet husker fra sin fortid. Nu må du udforske de uhyggelige omgivelser, forsøge at finde hoved og hale i Daniels forstyrrende minder og opdage en skjult rædsel. I Amnesia: A Machine For Pigs vågner den rige forretningsmand Oswald Mandus i sin seng med høj feber, hjemsøgt af forfærdelige drømme om en dyster maskine. Han ved blot, at hans børn er i fare, og at det er op til ham at frelse dem. Amnesia: Justine sender dig gennem en række prøvelser, der er udtænkt af et grusomt sind. Vil du sætte livet på spil for at redde de andre?