AMAZE! Level Pack 1
Leder du efter flere udfordringer og spænding i dit yndlingsspil? Så er vores nyeste DLC – Level Pack 1 – svaret! Med dette DLC får du 150 ekstra niveauer i Classic-tilstand og yderligere 50 niveauer i Limited Moves. Tag imod nye udfordringer og test dine evner med de tilføjede niveauer. Kan du klare dem alle og blive den ultimative mester? Der er kun én måde at finde ud af det på!