Altitude Units Pack (Windows)
Pakken "Højdetropper" viser noget af det tøj, som soldater fra begge sider brugte for at prøve at håndtere den ekstreme kulde i de højtliggende alper. Den inkluderer pelsforede frakker, tykke støvler, unikke jakker og dedikerede skiuniformer. Denne pakke indeholder en ny uniform for hver rolle på tværs af de italienske og østrig-ungarske fraktioner samt forskelligt hovedudstyr, overskæg, briller/piber og nye ansigter. »Højdetropper«-pakken indeholder 40+ genstande: - 6 Italienske uniformer - 13 Italienske hovedbeklædningsgenstande - 6 Østrig-Ungarske uniformer - 13 Østrig-Ungarske hovedbeklædningsgenstande - 7 Ansigtsgenstande - 5 Overskæg - 2 Ansigter (ét pr. fraktion) Efterhånden som krigen skred frem, begyndte både de italienske og østrig-ungarske tropper at vænne sig til at kæmpe på nogle af de højest liggende slagmarker, de nogensinde havde oplevet (før man opfandt luftbaseret krig selvfølgelig). Ekstreme temperaturer fik tropperne til at pakke sig ind i vanter, pelsforede frakker, elefanthuer og i nogle tilfælde også skoovertræk af pileflet. Mange tusind fod over havniveau viste dette udstyr sig at være afgørende for overlevelse, når forholdene var ligeså dødelige som de værste fjender. Østrig-ungarske soldater modtager en masse pelsforede frakker, som bæres over deres uniformer, og som typisk sættes sammen med andre elementer, som er nødvendige for at holde kulden på afstand. Pakken indeholder pileflettede sko, som bruges af vagter, snesko til skitropper i bjørnepotestil og officerer, der ser prægtige ud med de blødeste pelskraver. Udstyret til krigen i skyerne var ofte ikke blot praktisk, men også ret stilfuldt. Italienske tropper tog farerne ved kulden seriøst med frakker til ekstremt koldt vejr. Ingeniøren gør en imponerende figur i sin enorme fåreskindsfrakke med dybe pelsforede lommer og store lædersnestøvler – han kunne næsten være trådt direkte ud af historier om myter og legender. Den italienske officer bærer en stilfuld pelsforet overfrakke, som passer til hans rang, og den italienske skarpskytte har det varmt og komfortabelt i sin store frakke og elefanthue. Hovedudstyret i denne pakke inkluderer stilfulde officerkasketter med briller, pelshuer og forskelligt hovedudstyr med bandager til at holde kulden ude. Den for den tid komiske skidragthætte vil også være tilgængelig for tropper med skijakker. BEMÆRK: DENNE DLC-PAKKE INDEHOLDER KUN KOSMETISK INDHOLD.