Aloha Bear-sæt
Selv isbjørne trænger til ferie! Udstyr det fulde Aloha Bear Outfit Set for at låse op for en særlig dansebevægelse! Aloha Bear-udgivelsesspecial! Heatwave-rygsækbonus inkluderet! Nyd eksklusiv Aloha Bear-sætbevægelse med din kombination! *Denne pakke indeholder: -50 point -[Aloha Bear] Aloha Bear-hoved -[Aloha Bear] Aloha Bear-krop -[Aloha Bear] Piña Colada-rygsæk -[Aloha Bear] Heatwave-rygsæk (Bonus!) *Denne pakke indeholder valuta i spillet og kan ikke refunderes efter køb *Du kan aktivere en særlig gratis handling, når du udstyrer alle Aloha Bear-sæt *DLC-genstande kan blive solgt på samme eller en anden måde i fremtiden.