All Terrain Vehicle
Sandbilen er hurtig, lille og let pansret. Den er velegnet til kørsel i sand. Lær at styre din firehjulstrækker i de mest udfordrende omgivelser for hurtigt at bevæge dig rundt i al slags terræn. Buggy-fartøjet kan vælges under Settings fra hovedmenuen.