All-Star-adgangskort 2026
Mød All-Star med All-Star Access Pass! Du kan låse op for alle nuværende figurer og figurer fra kommende 2026-opdateringer! Glem ikke også at få adgang til Special Lounge! *Pakkekomponent: -2026 Figurpas-billet -200 point -Valgbar Growth Box-billet x10 *Denne DLC giver øjeblikkelig fordel ved køb. Der gives ingen refusion. *Begrænsede figurer/samarbejdsfigurer er udelukket fra fordelen. *Fordelen kan fjernes/ændres uden varsel. *Hvis du har et duplikeret fordelsprodukt, vil fordelen ikke blive duplikeret.