Alien: Isolation – Trauma
Velkommen til Trauma, den anden udvidelsespakke til Alien: Isolation. Denne pakke indeholder tre helt nye baner til spiltypen Survivor, der byder på tidsbaserede udfordringer designet til at teste dine evner. Stå ansigt til ansigt med en række fjender i hospitalsafdelingen på rumstationen Sevastopol. Vil du undvige, aflede eller konfrontere dem? Du skal handle hurtigt, hvis du vil overleve. - Tre nye baner, herunder en klaustrofobisk kravletur gennem Sevastopols ventilationsskakter. - Spil som overlæge Lingard, og få hurtigere adgang til førstehjælpskasser og hjemmelavede bomber, der kan bruges som afledningsmanøvrer. - Tilintetgør alle spor af din research, og red de overlevende på stationen.