Alien: Isolation - Trauma
Velkommen til Trauma, den anden tilføjelsespakke til Alien: Isolation. Denne pakke indeholder tre helt nye baner til Survivor Mode, en tidsbaseret udfordring, der sætter dine evner på prøve. Mød en lang række fjender i Sevastopol-stationens sygeafsnit. Vil du undgå, distrahere eller konfrontere dem? Du må handle hurtigt, hvis du vil overleve. - Tre nye baner, inklusive en klaustrofobisk tur gennem Sevastopols luftkanaler. - Spil Chief Medical Officer Lingard, og få hurtigere adgang til Medikits og distraherende IED'er. - Udslet ethvert spor af din forskning, og red de overlevende fra stationen.