Alien: Isolation - Lost Contact
Velkommen til Lost Contact, som er den fjerde udvidelsespakke til Alien: Isolation. Nu vender den episke Salvage Mode tilbage. Du er fanget på Sevastapol langt ude i rummet, og du skal udforske rumstationen og gennemføre en række små missioner samt overleve. Kan du undgå fjenderne i ti udfordringsbølger, eller vil du gå direkte i kamp mod dem? - Det andet helt nye Salvage Mode-kort indeholder Lorenz Private Wards og Emergency Power Plant. - Spil som fanyndlingen Axel, og grib fat i revolveren og boltpistolen. - Forsøg at overleve møderne med Working Joes, andre mennesker og selvfølgelig den frygtindgydende alien.