Alien: Isolation - Lost Contact
Velkommen til Lost Contact, den fjerde tilføjelsespakke til Alien: Isolation, der vender tilbage til den episke Salvage Mode. Du er fanget i det ydre rum om bord på Sevastopol, hvor du bliver nødt til at udforske stationen for at klare opgaver og overleve. Kan du undgå fjenderne i ti bølger af udfordringer, eller går du direkte til angreb? - Den anden helt nye Salvage Mode-bane med Lorenz Private Wards og Emergency Power Plant. - Spil fanfavoritten Axel, der er udrustet med Revolver og Boltgun. - Prøv at overleve sammenstød med Working Joes, andre mennesker og den skrækindjagende Alien.