Alien: Isolation - Crew Expendable
Dette ekstraindhold samler den originale besætning om bord på Nostromo. Brett og Kane er døde. Sammen med Ash og Lambert er det nu op til dig som Dallas, Parker eller Ripley at finde en måde at isolere rumvæsnet og besejre den rædsel, de står over for. Alien: Isolation er en overlevelsesgyser i første person, som indfanger frygten og spændingen fra Ridley Scotts klassiske film fra 1979. Spillerne befinder sig i en atmosfære af konstant skræk og dødelig fare, for en uforudsigelig, skånselsløs xenomorf forfølger og dræber fra skyggerne. Du er utilstrækkeligt bevæbnet og utilstrækkeligt forberedt, så du bliver nødt til at finde resurser overalt, improvisere løsninger og bruge din fornuft, ikke kun for at gennemføre missionen, men for overhovedet at overleve.