Alien: Isolation Crew Expendable-bonusindhold
Dette ekstra indhold genforener den oprindelige besætning om bord på Nostromo. Brett og Kane er døde. Sammen med Ash og Lambert er det nu op til dig, i rollen som Dallas, Parker eller Ellen Ripley, at finde en måde at isolere alienen på og håndtere den rædsel, de står over for. Alien: Isolation er en overlevelsesgyser i førstepersonsperspektiv, som genskaber frygten og spændingen fra Ridley Scotts klassiker fra 1979. Spillerne befinder sig i en atmosfære af konstant skræk og dødsensfare, mens et uforudsigeligt, skånselsløst rumvæsen jagter og dræber i skyggernes mørke. Du er uforberedt og sårbar, så du må lede efter ressourcer, improvisere løsninger og være snarrådig, ikke bare for at gennemføre din mission, men simpelthen for at overleve.