Alien: Isolation – Corporate Lockdown
Velkommen til Corporate Lockdown, den første udvidelsespakke til Alien: Isolation. Denne pakke indeholder tre helt nye baner til spiltypen Survivor, der byder på tidsbaserede udfordringer designet til at teste dine evner. Kan du undvige Alien-monsteret længe nok til at overleve? Eller vil du kæmpe – mand mod monster? – Tre nye baner, der strækker sig fra selskabets penthouselejlighed til de medicinske laboratorier. – Den nye spilbare figur Ransome giver dig ildkraft til at angribe dine fjender direkte. – Upload dine bedste tider til Alien: Isolation-ranglisterne, og test dig selv mod spillere fra hele verden.