Alien Cat 2 - Retro Collection
Vores kat og hans elskede guldfisk udforskede fjerne planeter og galakser, da han pludselig styrtede ned på en ukendt planet. Mirakuløst overlevende opdagede han, at planeten var beboet af frygtelige skelet-monstre. For at undslippe planeten skal han reparere sit skib ved at samle bolte og brændstof fra planetens labyrinter. Men vær forsigtig, planeten skaber kopier af katten for at gøre hans flugt sværere. Undgå miner, skarpe pigge og fjender. Funktioner: * Dynamisk gameplay. * Kloner bevæger sig synkront med katten. * Old-school grafik. * Enkle kontroller.