Albedo: Eyes From Outer Space
Albedo: Eyes From Outer Space er inspireret af 60ernes science fiction filmgenre, og er et eventyrspil, der opleves i førsteperson. Du er på arbejde som nattevagt på et delvist efterladt, hemmeligt forskningscenter, men du bliver slået bevidstløs af en eksplosion, der finder sted i nærheden af dig. Da du vågner i kælderen under bygningerne, kigger du op og ser et gabende hul i loftet. Din flugt fra den beskadigede bygning er kun begyndelsen på dine vanskeligheder, og da du begynder at udforske basen, støder du på underlige, ujordiske organismer. Er dette alt sammen på grund af én eller anden form for biologisk eksperiment, der er gået grueligt galt? Du må kæmpe for din overlevelse, mens du optrævler mysterierne og løser de problemer, der ligger forude.