AK-xolotl: Together
Det sødeste, mest dødbringende og ENESTE top-down roguelite-skydespil med axolotler bevæbnet med AK'er. Spræng dig vej gennem dyreriget med et arsenal af lirede pistoler, mægtige kraftboosts, og rejs endda en hær af skydeglade baby-axolotler. Selvom den ser sød ud, deler axolotl alvorlige øretæver ud og vil skyde alt ned, der står mellem den og dens næste måltid. Spræng din vej gennem en række biomer, og erobr tilfældigt genererede rum med en ondskabsfuld boss i enden af hvert biom. Find axolotl-æg og opdræt nye kraftfulde Axolittles ved at forvandle dem til højt specialiserede små dræbermaskiner. Tag deres ildkraft til næste niveau ved at give dem måltider med stat-forbedrende egenskaber. Tag ingen fanger, spis alt og bliv ustoppelig.