Aircraft Evolution
Aircraft Evolution er et action-spil, hvor du har til opgave at tilintetgøre fjendens baser ved at bombardere dem med dit fly. Kæmp dig gennem 4 tidsperioder, fra perioden omkring første verdenskrig til futuristiske slag. Nå næste niveau, og udvikl dit fly fra et træfly til et futuristisk jagerfly. Forbedr det så ved at øge dets panser, brændstof, hastighed, ildkraft og meget mere. Du opgraderer hen ad vejen, men du kan stadig forsøge at gå op mod en tank bevæbnet med plasmakanoner med blot et træfly! Der venter dig 40 forskellige missioner. Du vil få forskellige mål: tilintetgøre en fjendebase, tackle bølger af angribende jagerfly, boss-kampe og meget mere. Demoler fjenden med almindelige bomber, en byge af klyngebomber, eller forvandl fjender til aske med napalm. Forvandl deres baser til ulmende ruiner og slagmarken til en sveden ørken. Bomber og eksplosioner! Flere bomber og eksplosioner!!!