Agriculture
Dyrk afgrøder så hurtigt som muligt i en hektisk udgave af den klassiske landbrugssimulering! All ved, at landbrug kræver tålmodighed - medmindre du spiller Agriculture. Agriculture er et hurtigtspillende twist på de elskede landbrugssimuleringer, hvor målet er at dyrke de krævede afgrøder på hvert niveau så hurtigt som muligt ved hjælp af begrænsede ressourcer. I butikken kan du købe frø samt opgraderinger til dine redskaber. De kan hjælpe dig, men køb ansvarligt, og vær altid bevidst om dit budget. Du taber, hvis du løber tør for tid eller penge, før du har nået målet for niveauet! Har du, hvad der skal til for at styre sikkert gennem alle 50 niveauer?